Tuesday, December 12, 2017

Jugoslavija je ostala u nama

Jugoslavija je ostala u nama


Pitaju me po svetu svi
Odakle si to ti
A ja ćutim
Da ih ne naljutim.

Jadran nije više i moje more
Nit me bude zore Zelengore
Nema zlatnog klasja žita
Kao u vreme Maršala Tita.

Ja u srcu ipak staru ljubav nosim 
Mojom Jugoslavijom se ponosim
Kažu da živim u prošlosti sad
Ali ja volim i Ljubljanu i Beograd
I još me toplo sunce Juge grije
Iako odavno nema naše Jugoslavije
Ja znam da nisam u ljubavi sama
Jugoslavija je ostala u svima nama.

Netko sanja vile pune zlata
Netko gradi kule od karata
Netko i na mesec odleti
A ja poletim kad se Juge setim
Kažu da živim u prošlosti sad
Ali ja volim Knin i Zagreb i Novi Sad
I još me toplo sunce Juge grije
Iako odavno nema naše Jugoslavije
Ja znam da nisam u ljubavi sama
Jugoslavija je ostala u svima nama.


Kolo od Triglava do Đerdapa
Kad bi moglo da se vrati
Svi bi hteli glas dati
Kažu da živimo u prošlosti sad
Ali mi volimo Andrićgrad i Podgoricu i Beograd
I još nas toplo sunce Juge grije
Iako odavno nema naše Jugoslavije.


Mnogi nam kažu te zemlje nema više
Ali u našem rodnom listu Jugoslavija piše
Na internetu zauvek zapisan trag
Ne zaboravlja se zavičaj drag
Kažu da živimo u prošlosti sad
Ali mi volimo Prištinu, Skoplje, Sarajevo i Beograd
I još nas toplo sunce Juge grije
Iako odavno nema naše Jugoslavije.

No comments:

Post a Comment