Monday, August 5, 2013

Pioniri



I dok me na ulazu u moj omiljeni tržni centar dočekuje na plakatu nasmijani Novak Djoković, u parku se opustim uz pjesmu na Ipodu koju sluša mladi bračni par dok gledaju klince kako se igraju. A ljeto je odavno počelo, i mnogi su došli na rijeku da se osvježe od tropskih vrućina.
Nakon nostalgična putovanja sada je vrijeme da okrenem stranicu, a crtež i knjige su moji stari prijatelji na koje se uvijek mogu osloniti. Da, volim da čitam, ali malo tko zna da sam pročitala u osnovnoj školi sve knjige iz školske biblioteke, a obavezne lektire kao Homerova "Ilijada " i "Odiseja" 10 puta.
To je bilo doba kada sam imala dovoljno vremena za čitanje, danas mi više odgovara čitanje kratkih priča i poezije.
Lijepo je bilo pogledati slike projekta i illustracije knjige u Japanu na kojem su saradjivali Natalija Ribovic (1976, Novi Sad) i Toru Fujita.
Ovo je priča o nama pionirima rasutim po čitavom svijetu.

Instalacija

A za svečanost kada smo se primali u pionire davali smo zakletvu:
     Danas kada postajem pionir
     Dajem časnu pionirsku riječ
    Da ću marljivo učiti i raditi
 I biti vjeran i iskren drug.








No comments:

Post a Comment